Říjen 2010

14 a 15.10

16. října 2010 v 11:23 Jídelníček
14.10.2010
Snídaně: 2 míchané vajíčka
Svačina: kousek okurky
Oběd: zeleninový salát
Svačina: kousek okurky
Večeře : Tuňák + troska salátu


15.10.2010
Snídaně: 2 míchané vajíčka
Svačina: 3 ředkvičky
Oběd: zeleninový salát
Svačina : kousek okurky
Večeře: zeleninový salát


pohyb: ve čtvrtek hodina a půl v posilovne+ ranní sprint na vlak:D:D:D v pátek posilování hodinu doma:)

pití: každý den 2 Monstry a přes 3l vody...

zas:)

16. října 2010 v 11:18 About me
ahoj kocky, zase sem nestihala..to je se mnou strasny tyjo:( a jak se vam dari? ted sem nabehla na tu Newyorskou dietu...a druhý den se držím:) jídelníčky dodám:)

NewYorská dieta

16. října 2010 v 11:17 Diety
Newyorská dieta od Davida Kirsche
Newyorská dieta pochází od hollywoodského fitness guru Davida Kirsche, který, ač původním povoláním právník, troufl si vypracovat dietu díky které zhubly takové hvězdy jako Liv Taylor, Naomi Campbell, Sarah Connor či Heidi Klum. Newyorská dieta se skládá ze tří fází a je zapotřebí naplánovat správně jednotlivé dávky jídla a pohybu.
Základní pravidlo newyorské diety je - nejíst po 19. hodině a ve všech hubnoucích fázích vypít denně alespoň 3 litry vody, bylinkového nebo ovocného čaje. Tato činnost je velmi důležitá pro odbourávání tuku a odplavování škodlivých látek z těla.
Newyorská dieta - první fáze (2 týdny)
Chcete-li dosáhnout s touto dietou vysněné postavy, musíte vynechat uhlohydráty. Takže se musíte vyhnout ovoci, mléčným výrobkům, chlebu, těstovinám, bramborám, rýži, mléčným výrobkům, sladkému a tučnému. Kromě těchto potravin se musíte vyvarovat jakéhokoliv alkoholu. A co tedy budete jíst?
Váš dietní jídelníček bude obsahovat především bílkoviny, zeleninu, ryby, libové maso, hlávkový salát a proteinové nápoje. Měli byste jíst pětkrát denně, každé tři hodiny. K snídani si dejte například míchaná vejce a proteinový koktejl, k obědu a večeři zeleninový salát a libové maso nebo rybu.
První fázi newyorské diety dodržujte minimálně 2 týdny, pokud vydržíte, povede to u vás rapidnímu úbytku váhy.
Newyorská dieta - druhá fáze (2 týdny)
I druhá fáze newyorské diety by měla trva 2 týdny, samozřejmě je to vždy jen na vašem odhodlání. Nyní se už podmínky diety trochu změní.
Můžete přidat trochu ovoce i mléčných produktů, celozrnný chléb, ale vše s co nejmenším obsahem tuku. Druhá fáze má za cíl stabilizovat vaši novou váhu, ale už s ohledem na to, abyste již nehubnuli tak razantně jako ve fázi č. 1.
Newyorská dieta - třetí fáze (trvalý)
Říkáte si, že první 2 fáze nebyly nikterak náročné? Nyní přichází třetí fáze hubnutí pomoci newyorské diety a ta je především otázkou výdrže. Jejím hlavním sloganem je - snažte se váš nový život styl udržet, věřte, že pokud to zvládnete, povede k trvalé štíhlé pevné postavě a vaší psychické spokojenosti.
Nepřekračujte příjem jídla, snězte maximálně 1000 kcal za den. Také budete muset cvičit. Bez toho to jednoduše nejde a právě v poslední fázi se na něj musíte obzvlášť soustředit. Nejlepší volbou je kombinace aerobiku a posilovacích cvičení. Udělejte si čas a věnujte pohybu 60 - 90 minut denně.
Co když po newyorské dietě opět přiberu? Pak se musíte nekompromisně vrátit do fáze číslo jedna a opět držet přísnou bílkovinovo-zeleninovou dietu.